Regulamin
REGULAMIN
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.epoxone.pasaz24.pl
Dział
I. Postanowienia Ogólne
1. Niniejszy
dokument (dalej „Regulamin”) określa zasady składania zamówień
i dokonywania zakupu Produktów w Sklepie Internetowym
epoxone.pasaz24.pl dostępnym na stronie: www.epoxone.pl
(dalej: „Strona Internetowa Sklepu”) oraz świadczenia drogą
elektroniczną nieodpłatnych usług w postaci: prowadzenia Konta
Klienta, Newslettera, Zamieszczania opinii o Produktach na Stronie
Internetowej Sklepu, Formularza kontaktowego.
2.
Właścicielem Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24 jest PHU
KAREX-POL z siedzibą w Oławie NIP 9121303566, REGON 020285889,
(dalej „Sprzedawca”). Adres poczty elektronicznej Sklepu
Internetowego: info@epoxone.pl
Dział
II. Definicje:
Pojęcia użyte w Regulaminie mają
następujące znaczenie:
1. Aktywacja –
oznacza czynność faktyczną dokonywaną przez Klienta, zgodnie z
Regulaminem, po dokonaniu której może on, przy pomocy aktywowanego
Konta Klienta korzystać ze wszystkich funkcjonalności Sklepu
Internetowego epoxone.pasaz24
2. Cena –
oznacza cenę Produktu brutto, wyrażoną są w złotych polskich i
umieszczoną w ramach informacji o Produkcie na Stronie Internetowej
Sklepu. Ceny uwzględniają podatek VAT, lecz nie uwzględniają
Kosztów Dostawy.
3. Dni robocze - oznaczają
dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy.
4. Dostawa – oznacza
czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez
Sprzedawcę, za pośrednictwem Kuriera, Produktu określonego w
zamówieniu.
5. Hasło – oznacza ciąg znaków
literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas
Aktywacji Konta Klienta w Sklepie Internetowym epoxone.pasaz24
wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w
Sklepie Internetowym epoxone.pasaz24
6. Klient
– oznacza osobę fizyczną, na rzecz której zgodnie z Regulaminem
i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą
elektroniczną lub z którą zawarta może być Umowa sprzedaży.
Klient może dokonywać zakupów w Sklepie Internetowym
epoxone.pasaz24 w imieniu własnym jako Konsument albo w imieniu
Przedsiębiorcy, który dokonał Rejestracji jego Konta Klienta.
7. Konsument – oznacza osobę fizyczną
dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
8.
Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta
panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, na wniosek
Przedsiębiorcy podczas Rejestracji. Konto Klienta umożliwia
korzystanie z funkcjonalności i dokonywanie zakupów w Sklepie
Internetowym epoxone.pasaz24 po dokonaniu Aktywacji.
9.
Koszt Dostawy – opłata za Dostawę produktu do Klienta.
Koszty realizacji Dostawy Zamówienia są podane w Sklepie
Internetowym epoxone.pasaz24 podczas składania Zamówienia przez
Klienta. Podany Koszt Dostawy oznaczony jest w złotych polskich oraz
jest kwotą brutto.
10. Kurier – oznacza
firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie
dokonywania Dostawy Produktów.
11. Login –
adres e-mail podany przez Klienta podczas Aktywacji.
12.
Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą
elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między
Klientem a Sprzedawcą lub między Przedsiębiorcą a Sprzedawcą.
13. Produkt – towar prezentowany przez
Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego
epoxone.pasaz24
14. Przedsiębiorca - oznacza
osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność
prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą
lub zawodową.
15.
Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną przez
Przedsiębiorcę na stronie
https://www.pasaz24.pl/External/Register?returnUrl=http://epoxone.pasaz24.pl
16.
Sklep Internetowy epoxone.pasaz24 – platforma internetowa
znajdującą się na Stronie Internetowej Sklepu, na którą składają
się elementy graficzne oraz oprogramowanie umożliwiające
prezentację Produktów oraz składanie i ewidencjonowanie Zamówień
Klienta.
17. Trwały nośnik - oznacza materiał
lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy
przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób
umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas
odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które
pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej
postaci.
18. Umowa sprzedaży – oznacza umowę
sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w
Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą lub między
Przedsiębiorcą a Sprzedawcą.
19. Zamówienie
– oferta złożona Sprzedawcy przez Klienta obejmująca nabycie
wybranych Produktów, składana na zasadach określonych w
Regulaminie. Oferta dotyczy Produktów wymienionych w przesłanym do
Sprzedawcy formularzu zamówienia.
Dział III.
Ogólne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24
1. Wszelkie
prawa do Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24 , w tym majątkowe
prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego
domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców,
formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu
(za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie
Internetowej Sklepu w celach prezentacji Produktów, do których to
prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do
Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w
sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2.
Niedopuszczalne są działania mogące utrudniać lub
destabilizować działanie Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24. W
przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, że Klient dopuszcza się
takich działań, bez uszczerbku dla innych uprawnień Klienta
wynikających z Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa,
Sprzedawca może zablokować Konto Klienta.
3. W
wypadku, gdy Klient zmienił swoje dane wskazane podczas Aktywacji, w
tym w szczególności adres e-mail lub adres korespondencyjny i nie
poinformował o tym fakcie Sprzedawcy, wszelka komunikacja lub
korespondencja będzie kierowana do Klienta według dotychczasowych
danych zgłoszonych przez Klienta podczas Aktywacji. Klient ma
możliwość każdorazowego zawiadomienia Sprzedawcy o zmianie swoich
danych, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontaktowy
Sprzedawcy;
4. Zakazane jest dostarczanie przez
Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez
Klienta Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24 Strony Internetowej
Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w
sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra
osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
5.
Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Sklepu
Internetowego epoxone.pasaz24 wyłącznie na własny użytek. Nie
jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu
Internetowego epoxone.pasaz24 w celu prowadzenia przez Klienta
działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes
Sprzedawcy.
6. Sprzedawca oświadcza, iż
publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług
świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem
pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby
nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki
techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W
szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące
tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie
zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek
formie Hasła.
Dział
IV. Wymagania techniczne.
1. Wymagania
techniczne korzystania z usług Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24
które powinien spełniać Klient:
a) Posiadanie
aktywnego połączenia z sieci Internet;
b)
Posiadanie urządzenia końcowego z zainstalowaną przeglądarką
internetową conajmniej Internet Explorer 8, Google Chrome 15,
Mozilla Firefox 7, Opera 11 lub ich nowszej wersji z włączoną
obsługą ActiveX, JavaScript, obsługującą CSS i Cookies;
c)
Posiadanie ekranu z minimalną rozdzielczością 1024x768.
2. W celu złożenia Zamówienia w Sklepie
Internetowym epoxone.pasaz24 oraz w celu korzystania z usług
dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest
posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
Dział V. Rejestracja
1.
W ramach Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24.pl Konto
Klienta może zostać założone przez Sprzedawcę tylko na wniosek
Przedsiębiorcy, który uprzednio zawarł odrębną umowę współpracy
handlowej ze Sprzedawcą i dokonał Rejestracji.
2.
Zasady dokonywania Rejestracji przez Przedsiębiorcę zawarto w
regulaminie na stronie internetowej
https://www.pasaz24.pl/External/Register?returnUrl=http://epoxone.pasaz24.pl
3.
W toku dokonywania Rejestracji, Przedsiębiorca wskazuje dane
Klienta dla którego Rejestruje Konto Klienta.
Dział VI. Aktywacja
1.
Dla uzyskania pełnej funkcjonalności Konta Klienta konieczne
jest dokonanie przez Klienta Aktywacji.
2. W
celu dokonania Aktywacji, Klient powinien wypełnić formularz
aktywacyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej
Sklepu, i przesłać wypełniony formularz aktywacyjny drogą
elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji
znajdującej się w formularzu aktywacyjnym. Podczas Aktywacji Klient
ustala Hasło.
3. W toku wypełniania
formularza aktywacyjnego, Klient oznaczając odpowiednie pola
formularza potwierdza fakt zapoznania się z Regulaminem, jak też
wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przekazanych
w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji usług na podstawie
umów zawartych zgodnie z Regulaminem (art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o
ochronie danych osobowych), przy czym Klientowi przysługuje prawo do
cofnięcia zgody lub dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania.
4. Potwierdzenie zapoznania się z
Regulaminem, jak też wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
osobowych o której mowa w Dziale VI. ust. 3, nie są obowiązkowe,
jednak niezbędne do zawarcia umowy świadczenia przez Sprzedawcę
drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta.
5.
W trakcie Aktywacji, Klient może wyrazić zgodę na
przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych. W takim
przypadku, Sprzedawca wyraźnie informuje, o celu zbierania danych
osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych
odbiorcach tych danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
osobowych w celach marketingowych uwzględnia, iż:
a)
Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta
poprzez złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia Klienta.
Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres
Sprzedawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listownie;
b) Klientowi, którego dotyczą dane osobowe,
przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania danych
osobowych;
c) powierzenie Sprzedawcy danych
osobowych następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w
formularzu aktywacyjnym.
6. Po przesłaniu
wypełnionego formularza aktywacyjnego, Klient niezwłocznie
otrzymuje od Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres podany w
formularzu aktywacyjnym, wiadomość z potwierdzeniem dokonania
Aktywacji. Z chwilą otrzymania wiadomości następuje Aktywacja i
zawarcie pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem umowy o świadczenie drogą
elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient
uzyskuje możliwość pełnego dostępu do Konta Klienta i
udostępnianych w jego ramach przez Sprzedawcę usług nieodpłatnych.
W wiadomości potwierdzającej Aktywację znajduje się również
link z przekierowaniem na Stronę Internetową Sklepu, przy pomocy
którego Klient może dodatkowo potwierdzić dokonanie Aktywacji.
7. Klient zobowiązany jest dołożyć
wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania
osobom trzecim Hasła.
Dział VII. Zamówienia
1.
Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym
epoxone.pasaz24 w imieniu własnym, jako Konsument lub w imieniu i na
rzecz Przedsiębiorcy, który w toku Rejestracji założył jego
Konto Klienta.
2. Z chwilą Aktywacji Konta
Klienta, Przedsiębiorca ponosi pełną odpowiedzialność za
zobowiązania wynikające Umów sprzedaży zawartych w jego imieniu i
na jego rzecz przez Klienta.
3. Sprzedawca
wskazuje, że opisy Produktów, Ceny oraz wszelkie inne informacje
umieszczone w Sklepie Internetowym epoxone.pasaz24.pl nie stanowią
oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie
zaproszeniem do składania ofert nabycia Produktów przez Klienta.
4. Wykaz
Kosztów Dostawy znajduje się na stronie Sklepu Internetowego
epoxone.pasaz24 w zakładce „ Koszty Dostaw”. Koszty Dostawy
każdorazowo dodawane są do wartości Zamówienia i zależne są od
sposobu Dostawy wybranego przez Klienta.
5.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Cen, Kosztów
Dostawy, wprowadzania nowych i usuwania niedostępnych Produktów,
przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w
nich zmian w sposób nienaruszający praw nabytych przez Klienta,
oraz udzielania indywidualnych rabatów lub przyznawania tzw.
„gratisów”.
6. Sprzedawca może
organizować promocje i wyprzedaże dla Klientów, o czym będzie z
wyprzedzeniem informować na stronach Sklepu Internetowego
epoxone.pasaz24
7. Klient może składać
zamówienia w Sklepie Internetowym epoxone.pasaz24 przez 7 (siedem)
dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za
pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.
8. Klient
składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Produkt/Produkty, którymi
jest zainteresowany. Dodanie Produktu do zamówienia następuje przez
wybór polecenia „DO KOSZYKA” pod danym Produktem prezentowanym
na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości
zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy
płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza
zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu
przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Każdorazowo przed
wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o
łącznej cenie za wybrane Produkty i Dostawę, jak też o wszystkich
dodatkowych kosztach, jakie jest zobowiązany ponieść w związku z
Umową sprzedaży.
9. W toku składania Zamówienia
Klient określa czy składa Zamówienie celem zawarcia Umowy
sprzedaży w swoim imieniu, jako Konsument czy też w imieniu i na
rzecz Przedsiębiorcy, który w toku Rejestracji założył jego
Konto Klienta. W zależności od rodzaju zamówienia, Sprzedawca,
zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej
przedmiotem Dostawy paragon albo Fakturę VAT.
10.
Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta
Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów będących
przedmiotem zamówienia, w imieniu własnym albo w imieniu i na rzecz
Przedsiębiorcy, który uprzednio dokonał Rejestracji jego Konta
Klienta.
11. Po złożeniu zamówienia,
Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.
Następnie Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie
przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu
oferty, o której mowa w Dziale VII ust. 10. Potwierdzenie przyjęcia
zamówienia jest równocześnie momentem zawarcia Umowy sprzedaży.
12. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca
potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym
nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na
wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia
adres.
Dział VIII. Płatności
1.
Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym
Produkcie:
a) stanowią ceny brutto (z
podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich;
b)
nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których
Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy.
2.
Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży jest cena
Produktu zawarta na Stronie Internetowej Sklepu w momencie składania
Zamówienia przez Klienta.
3. Informacja na
temat całkowitej wartości Zamówienia określona jest każdorazowo
w „KOSZYKU”, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy Dostawy oraz
określeniu formy płatności.
4. Klient może
wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
a)
za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy
odbiorze Produktu. W przypadku, gdy stroną Umowy sprzedaży jest
Przedsiębiorca w imieniu którego działa Klient, ta forma płatności
dostępna jest wyłącznie do wartości zamówienia nie
przekraczającej 1500 (słownie: jeden tysiąc pięćset) zł brutto.
W tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie
rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia
przyjęcia zamówienia.
b) kartą płatniczą
lub ePrzelewem, które są obsługiwane przez dotpay. z siedzibą w
Krakowie:
a. karta płatnicza – Visa, Visa
Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic;
b.
ePrzelew - , Płać z ING, mTransfer, Pekao24Przelew,
Raiffeisen Bank Polska S.A.,
W tym przypadku realizacja
zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez
Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu
przez Sprzedawcę informacji z systemu …............ o dokonaniu
płatności za zamówione Produkty.
5. Klient
jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie
Internetowej Sklepu o terminie, w jakim jest zobowiązany dokonać
płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy
sprzedaży.
6. W wypadku niewywiązania się
przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w Dziale VIII
ust. 5, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie
płatności i informuje o nim Klienta za pośrednictwem poczty
elektronicznej lub pisemnie. Informacja o dodatkowym terminie na
dokonanie płatności zawiera również informację, że po
bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy
sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na
dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi za pośrednictwem
poczty elektronicznej lub pisemnie oświadczenie o odstąpieniu od
umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
Dział
IX. Odmowa realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę lub anulowanie
Zamówienia przez Klienta.
Sprzedawca zastrzega sobie
prawo odmowy realizacji Zamówień składanych przez Klientów w
imieniu i na rzecz Przedsiębiorcy, w przypadku nieprzestrzegania
postanowień niniejszego Regulaminu.
Dział X. Dostawa
1.
Sklep Internetowy epoxone.pasaz24.pl realizuje Zamówienia
wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2.
Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Produkt będący
przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
3. Sprzedawca
zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie
orientacyjnych Dni Roboczych, potrzebnych do realizacji Zamówienia.
4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany
na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest od momentu dokonania
płatności przez Klienta w wypadku wyboru przez Klienta opcji
przedpłaty.
5. Termin Dostawy i realizacji
zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest od
momentu zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta
opcji płatności „za pobraniem”.
6. Zamówione
Produkty są dostarczane do Klienta lub Przedsiębiorcy, w imieniu i
na rzecz którego Umowę sprzedaży zawarł Klient, za pośrednictwem
Kuriera, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
7. W
dniu wysłania Produktu do Klienta, przekazywana jest na adres poczty
elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki
przez Sprzedawcę.
8. Klient powinien zbadać
doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy
przesyłkach danego rodzaju.
9. Klient ma prawo żądać
od pracownika Kuriera spisania właściwego protokołu w razie
stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
10. W
przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem,
podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik
Kuriera pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego
Produktu do Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24 przez Kuriera,
Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub
telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostaw
Dział XI. Możliwość zwrotu zakupionego
Produktu przez Przedsiębiorców.
1.
Przedsiębiorca na rzecz którego Klient zawarł Umowę
sprzedaży, może dokonać zwrotu Produktu bez podania przyczyny po
uprzednim kontakcie z epoxone.pasaz24
2. Celem
zwrotu Produktu, Przedsiębiorca, powinien złożyć do Sprzedawcy
wniosek o zwrot Produktu.
3. Wniosek
przysługuje w odniesieniu do Produktu:
a) który
nie był używany, otawierany
b) jest w
oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu z wyjątkiem czynności
zwykłego zarządu (tj. objerzenia i sprawdzenia produktu) i jest
kompletny (tj. zawiera metki, etykiety);
c) który
nie jest wymieniony w pkt. 13, poniżej.
4.
Przedsiębiorca może się zwrócić do Sprzedawcy z wnioskiem
o przyjęcie zwrotu Produktu w terminie 14 od dnia Dostawy.
5.
Z zastrzeżeniem ust. 11 poniżej, wniosek o zwrot może
dotyczyć zarówno całego Zamówienia (tj. wszystkich Produktów
ujętych w Zamówieniu), jak też tylko niektórych Produktów
ujętych w Zamówieniu (wtedy umowa będzie dalej obowiązywała w
odniesieniu do pozostałych Produktów z Zamówienia).
6.
Wniosek o przyjęcie zwrotu Produktów powinien zostać wysłany
listem poleconym na adres Sklep Internetowy EPOXONE.PASAZ24 PL.
Zamkowy 24a/17 ,55-200 Oława lub mailem na adres info@epoxone.pl
Do wniosku powinna zostać dołączona kopia lub skan dowodu zakupu
zwracanych Produktów.
7. Po otrzymaniu przez
Sprzedawcę wniosku o przyjęcie zwrotu Produktu, Sprzedawca w
terminie 30 dni wyśle do Przedsiębiorcy drogą elektroniczną, na
adres poczty elektronicznej podany podczas Rejestracji, informację o
swojej decyzji co do wniosku.
8. W razie
pozytywnego rozpatrzenia wniosku, Sprzedawca prześle do
Przedsiębiorcy, przy pomocy poczty elektronicznej numer
reklamacyjny. Jest to indywidualny numer, który został nadany
sprawie zwrotu Produktu. Tym numerem Przedsiębiorca powinien dalej
posługiwać się w kontaktach ze Sprzedawcą w celu identyfikacji.
9. Po uzyskaniu numeru reklamacyjnego, w celu
dokonania zwrotu, Przedsiębiorca powinien niezwłocznie (tj. nie
później niż w terminie 14 dni od otrzymania numeru ) dostarczyć
Produkt do Sprzedawcy na adres: EPOXONE.PASAZ24 PL. Zamkowy 24a/17
,55-200 Oława
10. W wypadku odsyłania
Produktu, na przesyłce Przedsiębiorca powinien umieścić w
widocznym miejscu numer reklamacyjny. Ponadto, do przesyłki ze
zwracanym Produktem, Przedsiębiorca powinien dołączyć oryginał
dowodu zakupu Produktu, a wypełniony formularz zwrotu odesłać na
adres info@epoxone.pl (formularz zwrotu jest dostępny na stronie
internetowej Sklepu Internetowego epoxone.pasaz24 ).
11.
W przypadku zwrotu Produktu, który został zakupiony przez
Klienta w ramach specjalnego zestawu promocyjnego (np. gdzie produkty
oferowane w ramach takiego zestawu promocyjnego są sprzedawane w
promocyjnej cenie, lub do którego jest dołączony produkt
bezpłatny, czyli tzw. gratis), zwrotowi w ramach odstąpienia od
Umowy sprzedaży podlegają wszystkie Produkty składające się na
ww. zestaw promocyjny.
12. Przedsiębiorca jest
zobowiązany należycie zabezpieczyć zwracany Produkt, w celu
uchronienia go przed ewentualnymi uszkodzeniami w czasie transportu,
które mogą być powodem odrzucenia zwrotu.
13. Dla
uniknięcia wątpliwość Sprzedawca informuje, że zwrotowi w trybie
niniejszego działu nie podlegają następujące Produkty:
a)
w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w
zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie
można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Dział XII. Gwarancja
1.
Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte
gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane
Produkty.
2. W wypadku Produktów objętych
gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest
każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
Dział XIII. Usługi
1.
Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną
usługi nieodpłatne:
a) Prowadzenie Konta
Klienta;
b) Newsletter;
c)
Zamieszczanie opinii o Produktach na Stronie Internetowej
Sklepu;
d) Formularz kontaktowy.
2.
Usługi wskazane w Dziale XVI. ust. 1 powyżej świadczone
są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
3.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany
rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych
wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy
dla zmiany Regulaminu.
4. Usługa Prowadzenie
Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Aktywacji na zasadach
opisanych w Regulaminie.
5. Z usługi
Newsletter może skorzystać każdy Klient, który podczas Aktywacji
zaznaczy odpowiednie pole w formularzu aktywacyjnym lub wprowadzi
swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu
formularz udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej
Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje
niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej
podany w przesłanym formularzu potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z tą
chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną
usługi Newsletter.
6. Usługa Newsletter
polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty
elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej
informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy.
Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów,
którzy dokonali subskrypcji.
7. Każdy
Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególności:
a) informację o nadawcy;
b)
wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki;
c) informację o możliwości i sposobie
rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
8.
Usługa nieodpłatna Zamieszczanie opinii o Produktach na
Stronach Internetowych Sklepu, polega na umożliwieniu Klientom przez
Sprzedawcę, posiadającym Konto Klienta publikacji indywidualnych i
subiektywnych wypowiedzi Klienta dotyczących w szczególności
Produktów.
9. Zamieszczając treści oraz
udostępniając je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania
treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i
nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie
jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym
celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
10.
Klient oświadcza, że:
a) jest
uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw
własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio -
utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki
towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się
na treści;
b) umieszczenie oraz udostępnienie
w ramach usługi nieodpłatnej, o której mowa w Dziale XVI ust. 8
powyżej, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących
osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za
zgodą osób, których one dotyczą;
c) wyraża
zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów
oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich
wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego
Regulaminu;
d) wyraża zgodę na dokonywanie
opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach
pokrewnych.
11. Klient nie jest uprawniony do:
a) zamieszczania w ramach korzystania z usługi
nieodpłatnej, o której mowa w Dziale XVI ust. 8 powyżej, danych
osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób
trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
b) zamieszczania w ramach korzystania z usługi
nieodpłatnej, o której mowa w Dziale XVI ust. 8 powyżej treści o
charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
12.
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez
Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z
Działem XVIII Regulaminu.
13. Zabronione jest
zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usługi
nieodpłatnej, o której mowa w Dziale XVI ust. 8 powyżej treści,
które mogłyby w szczególności:
a) zostać
zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr
osobistych osób trzecich;
b) naruszać
jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną
praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności
przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze
zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c) posiadać
charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych
osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np.
poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za
obraźliwe);
d) pozostawać w sprzeczności z
interesem Sprzedawcy;
e) naruszać w inny
sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy
obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
14.
W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z Działem
XVIII ust. 1 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w
ramach korzystania przez nich z usługi nieodpłatnej, o której mowa
w Dziale XVI ust. 8, w szczególności w odniesieniu do treści co,
do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub
odpowiednich organów stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie
niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa.
Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.
15. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne
wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w
ramach Strony Internetowej Sklepu.
16. Usługa
Formularz kontaktowy, polega na wysłaniu za pomocą formularza
umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do
Sprzedawcy.
17. Klient może w każdej chwili
zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z
subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej
wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub
za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
18. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej
Zamieszczanie opinii o Produktach na Stronach Internetowych Sklepu
możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu zamieszczania
treści przez Klienta na właściwych Stronach Internetowych Sklepu.
19. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej
Formularz kontaktowy, możliwa jest w każdej chwili i polega na
zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
20.
Klient, który dokonał Aktywacji może zgłosić żądanie
usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia
żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono
zostać usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia żądania.
21. Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania
dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku
działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów,
naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień
Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i
usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w
szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony
Internetowej Sklepu lub inne działania hakerskie. Zablokowanie
dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych
przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii
stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług
nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu
do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na
adres podany przez Klienta w formularzu aktywacyjnym.
Dział XIV. Odpowiedzialność
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem, że w wypadku umów
których stroną są Przedsiębiorcy, Sprzedawca ponosi
odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i
w granicach rzeczywiście poniesionych strat.
Dział XV. Rozwiązanie umowy (nie
dotyczy Umowy sprzedaży)
1. Zarówno Klient,
jak i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z
zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed
rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
2.
Klient, który dokonał Aktywacji rozwiązuje umowę o
świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez zgłoszenie
Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, przy użyciu dowolnego
środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się
Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
3.
Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia
woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas
Aktywacji.
Dział XVI. Postanowienia końcowe
1. Warunki umowy sprzedaży określa
niniejszy Regulamin oraz obowiązujące przepisy prawa.
2.
Sprzedawca prześle treść niniejszego Regulaminu Klientom
zawierającym Umowę sprzedaży lub korzystającym z usług
świadczonych drogą elektroniczną. Treść zostanie przesłana na
Trwałym nośniku, na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej lub korespondencyjny. Ponadto Sprzedawca informuje, że
treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez
wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze
Strony Internetowej Sklepu.
3. Wszelkie spory
wynikające z realizacji Zamówienia, w przypadku braku polubownego
rozwiązania, będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny
określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r.
Kodeks postępowania cywilnego.
4. Każdy
Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest
skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów
oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i
udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
Klient będący Konsumentem może również skorzystać z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej
platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany
niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez
Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego
Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który
obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana
Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na
Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 14 dni
przed wejście w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za
pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej
odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie
akceptuje treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym
fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z
postanowieniami Działu .
6. Umowy ze
Sprzedawcą zawierane są w języku polskim
7.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.10.2016.